Πώς μπορώ να αλλάξω ή να προσθέσω το email του αποστολέα;

Εάν θέλετε να αλλάξετε ή να προσθέσετε το email του αποστολέα μπορείτε να το κάνετε ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

1. Αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας θα επιλέξετε από το μενού κάτω αριστερά το περιστρεφόμενο εικονίδιο  «Ο λογαριασμός μου». 

2. Στην καρτέλα Προφίλ αποστολών επιλέγετε κάνετε κλικ στο Προσθήκη προφίλ.

3. Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί πληκτρολογείτε το Όνομα αποστολέα, το Email αποστολέα και το Email απάντησης (reply-to) αποστολέα.

4. Εφόσον έχετε πληκτρολογήσει σωστά τα παραπάνω στοιχεία, πατήστε το κουμπί Προσθήκη. Με αυτό τον τρόπο, την επόμενη φορά που θα στείλετε την καμπάνια σας μπορείτε να αλλάξετε το προφίλ αποστολής σας.

Στην καινούργια διεύθυνση email που θα προσθέσετε, θα σταλεί εκ νέου email επιβεβαίωσης από το EmailSYSTEM! Αν δεν πατήσετε επάνω στον σύνδεσμο επιβεβαίωσης που θα λάβετε στο email σας, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την νέα διεύθυνση που θέλετε.

 

Σχολιάστε την παραπάνω απάντηση

Πρέπει να έχετε συνδεθείγια να γράψετε ένα σχόλιο